joi, 6 februarie 2014

Un vis de acum doua zile

Acum doua zile am visat ca am coborat din tren si am inceput sa merg pe strazile unui oras necunoscut. Am ajuns intr-o zona unde era mult spatiu verde. Eu mergeam pe langa un gardulet metalic iar in fata mea era o femie cu parul saten de lungime medie purtand o bluza maro si niste pantaloni crem putin evazati (ca in desenul de mai sus pe care l-am facut ieri). Am crezut ca ea EA, femeia misterioasa care este alaturi de mine in multe vise. Imi doream foarte mult sa-i vad chipul, sa pot vorbi cu ea, sa stiu cine este cu adevarat. M-am apropiat de ea si atunci am vazut un chip aspru imbatranit si foarte ridat si mi-am dat seama ca nu este EA si m-am inselat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Partea buna e ca nu traiesti in Rusia, acolo homofobia e la ea acasa, Romania e o tara de basm fata de dictatura de la aia!

Related Posts with Thumbnails