vineri, 28 februarie 2014

Secretul ei

Ea ma tine de mana, ma privește insistent și ar vrea să mă urmeze mereu dar privirea mea nu e spre ea ci în directia opusă pentru că simt că îmi ascunde ceva, simt că mă minte, simt că are un secret față de mine. Cu o mână ma ține pe mine de mână iar cealaltă este ascunsă la spate ca și cum ea nu ar vrea să se știr ce ține in acea mâna. Am făcut acest desen care prezintă un sentiment pe care l-am trait in doar câteva minute folosind un banal pix albastru. Desenul a venit în mod semiautomat din subconștient și prezintă o experiență de viață în urma careia am învațat să detest și mai mult minciuna și să mă feresc de oamenii care se ascund precum creaturile întuneticului, precum viermii, precum serpii veninoși pe sub pietre, precum cele mai scârboase lighioane în loc sa zboare precum fluturii in lumină, să le placă să fie vazuti, găsiți, admirați

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails