vineri, 7 iunie 2013

Povestea unui portret încărcat de emotie

Privind acest desen o emoție ma încearcă. Aceasta femeie îmi pare cunoscuta, îmi pare ca o știu de undeva deși nu am avut model si nu m-am gândit la o persoana anume când am desenat-o. Ea pare atât de vie, ochi ei parca ar vrea sa spună ceva și când o privesc îmi doresc sa o simt aproape de mine, sa o privesc in ochi, sa o îmbrățișez. Oare o exista aceasta femeie undeva? Oare cine o fi ea?
Când am făcut acest desen-am gândit la o zi însorita de vara, mi-am imaginat ca sunt pe o insula alături de o prezenta feminina calda și plăcuta, o Eva naturala cu parul șaten, ondulat și lung, purtând o pereche de cercei din aur, și pur și simplu am desenat cum mi-a venit. Portretul mi-a ieșit mai expresiv decât ma așteptam. Ea are ceva în comun și cu femeia șatena cu pielea alba și forme rotunjite din visele mele, îmi transmite același sentiment, e la fel de calda, iubitoare și plăcuta

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails