miercuri, 5 iunie 2013

Picturi si premonitii

Se intampla ca oamenii sa aiba premonitii, sa viseze si sa picteze lucruri care se vor intampla in viitor. Mai jos sunt cateva picturi, atat ale mele cat si facute de altii care contin informatii despre viitor pe care artistii nu aveau cum sa le cunoasca in momentul in care le-au creat
O pictura pe care am facut-o pe 10 februarie dupa ce am visat o minge de foc care a venit din cer si a produs o explozie colosala  si un mic cutremur. Dupa cateva zile in orasul Chelyabinsk din Rusia a cazut un meteorit
Prima dintre aceste creatii este o pictura pe care eu am facut-o cu 5-6 zile inainte de caderea meteoritului de la Chelyabinsk. Tot eu inanul 2000, ainte sa fac tumoare cu celule gigant de la tibia stanga desenam mereu personaje cu piciuoarele mult mai mici si mai subtiri decat ar fi fost corect din punct de vedere anatomic, cu un picior deviat spre exterior, in valg (cum a ramas al meu dupa operatie) sau chiar fara piciorul stand acesta fiind bine ascuns, cum e cazul in Melancolie si Uranus. Dupa ce am pictat aceste personbaje care pur si simplu pluteau fara o baza de sustinere, picioarele fiind slab puse in evidenta am inceput sa am dureri la mers si in decembrie 2000 am descoperit tumoarea. Pe 4 ianuarie 2001 m-am operat
Melancolie

Uranus

Vara de noiembrie



Dupa cum vedeti piciorul stand al personajului din stanga  este ascuns

Personaj cu un picior in genu valgus


Acest tablou a fost rectificat mai tarziu. Cand l-am facut in august 2000 piciorul stang al personajului nu era figurat

Alt personaj cu genu valgus
Dupa atatea creatii facute de mine voi continua aceasta serie de picturi si premonitii cu creatiile altora
Tablou facut de Chloe Mayo
Mai sus este un tablou pe care Chloe Mayo l-a facut cu mult timp inainte sa-si cunoasca viitorul sot. Acesta seamana perfect cu personajul din tablou.

Pictura facuta de Reeva Steenkamp


Poate cea mai tulburatoare dintre aceste creatii este o pictura pe care a facut-o Reeva Steenkamp la 15 ani in care apare un personal negru cu un pistol indreptat spre personajul de sex feminin care parca se roaga de el sa nu traga, are aripi de inger si sta langa o scara care urca la cer. Se pare ca Reeva a redat prin acest tablou scena mortii sale iar personajul negru cu pistolul este Oscar Pistorius






Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails